Menu
EN

معاونت روابط عمومی

به جهت وحدت رویه در اجرای سیاست‌های مرکز و هماهنگی ماموریت‌ و عملکردهای روابط عمومی‌ها، معاونت روابط‌عمومی ایجاد گردید. این معاونت وظیفه تدوین زیرساخت‌های نرم‌افزاری وسخت‌افزاری و هم‌چنین نظارت و ارزیابی مستمر عملکرد روابط عمومی‌ها را بر عهده دارد. بازدید میدانی و نظارت‌های دوره‌ای با رویکرد حمایت ستادی از روابط‌عمومی‌ها و عملکرد ایشان توسط این معاونت انجام می‌شود. مدیریت انجمن‌های اجتماعی کارکنان شهرداری تهران نظیر انجمن ادبی و نیز مشارکت و همکاری با سازمان‌های مردم نهاد تخصصی و غیرتخصصی از دیگر ماموریت‌های این معاونت است. توسعه ارتباطات بین‌فردی با مشارکت نخبگان اجتماعی، ارتباطات شهروندی، پیگیری ویژه درخواست‌های شهروندان از وظایف قابل اهم این معاونت می‌باشد. هم‌چنین ابلاغیه و دستورالعمل‌های مرکز ارتباطات از طریق این معاونت با روابط عمومی‌ها هماهنگ شده و برنامه‌های مرکز در سطح شهر تهران با نظارت کامل معاونت روابط‌عمومی عملیاتی می‌گردد. مدیریت و بارگذاری پرتال مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل، مدیریت، نظارت و پیگیری سامانه ملاقات مردمی، ارتباطات و همکاری‌های بین شهری (کلان شهرها)، برنامه‌های تولیدی صدا وسیما را نیز می‌توان از ماموریت‌های آن برشمرد که از اهمیت ویژه‌ای در این معاونت برخوردار است. معاونت روابط عمومی با برنامه‌ریزی مناسب برای هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره‌ها، جشن‌ها، مناسبت ها، کنفرانس‌ها وسمینارهای شهرداری تهران و نیز مراسم افتتاحیه پروژه‌ها و بازدیدها تلاش می‌کند. در راستای این وظایف و ماموریت‌ها سه اداره به شرح ذیل به ایفای نقش‌های محوله می‌پردازد.

  • مدیریت هماهنگی معاونتها، مناطق، سازمانها و ادارات کل
  • مدیریت ارتباطات اجتماعی
  • مدیریت تشریفات