Menu
EN

معاونت رسانه

در راستای سیاست ها و برنامه های کلان شهرداری تهران «معاونت رسانه » مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران با محوریت سه اصل( مخاطب ، رسانه و پیام )، در سه بخش اطلاع رسانی و آگاهی بخشی ، ارتباط با رسانه ها و رصد و تحلیل رسانه ها سازماندهی گردید.

اهداف

  • اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به عموم مردم ، صاحب نظران ، نخبگان و دانشگاهیان نسبت به وظایف و عملکرد بخشهاي مختلف شهرداری تهران.
  • تقویت ارتباط چند سویه (تعاملی) بین بخش های مختلف شهرداری با نخبگان ، صاحب نظران و دانشگاهیان و عموم مردم.
  • استفاده بهینه از توان شبکه اطلاع رسانی کشور از جمله ( صدا و سیما ، خبر گزاری ها ، رسانه های مکتوب و ، شبکه های اجتماعی مجازی و موبایلی و سایر مجاری اطلاع رسانی ) به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از وظایف و کارکردهای شهرداری و جلب مشارکت های آنها

برنامه ها

  • ساماندهی و انتظام چرخه رسانه ای شهرداری تهران
  • نظم بخشی شرایط موجود و بهره گیری از توان رسانه ای شهر تهران
  • راه اندازی ظرفیت های جدید رسانه ای تعاملی و مخاطب محور در معاونت
  • اطلاع رسانی، آگاه سازی، رصد و تحلیل رسانه ای در حوزه شهروند و شهر
  • ساماندهی امکانات در راستای بهینه سازی برای رسیدن به اهداف کلان شهرداری تهران
  • تعریف سازوکارهای نظارت، ارزیابی و ارزشیابی حوزه رسانه در روابط عمومی مناطق، معاونت ها و سازمان ها
  • بازنگری در ماموریت ها و برنامه های رسانه ای روابط عمومی مناطق و نواحی، معاونت ها، مراکز ، سازمان ها، شرکت ها و موسسات و شهرداری تهران

واحدهای زیر مجموعه معاونت

  • مدیریت اطلاع رسانی
  • مدیریت ارتباط با رسانه
  • مدیریت رصد و تحلیل رسانه